Скачать Песню Hustle

  1. Best Music 2020
  2. Поиск
  3. Скачать Песню Hustle
Слушайте и качайте музыку на свой телефон android или iphone. Скачать Песню Hustle.
Miyagi & Эндшпиль
Hustle
3:43
Big Baby Tape feat. FEDUK
Hustle Tales (feat. FEDUK)
3:11
Miyagi & Эндшпиль
Hustle
3:43
Discoschorle
Hustle
6:23
Humble Don
Hustle
2:44
Lailo
Hustle
3:12
IZAM feat. Lil Binjurah
Hustle
3:19
Hustle
Strange
2:44
Kimlaj feat. Sancool
Hustle
3:27

Слова песни "Ess Vee - Hustle"

Whoa-oh, whoa-oh, whoa-oh
Like the beginning of "Mean Streets you could" (ohh)
Like the beginning of "Mean Streets you could"
Like the beginning of "Mean Streets you could"


I'm prolific, so gifted
I'm the type that's gon' go get it, no kiddin'
Breaking down a Swisher front of yo buildin'
Sitting on the steps feeling no feelings
Last night, it was a cold killin'
You gotta keep the devil in his hole, nigga
But you know how it go, nigga
I'm front line every time it's on, nigga
Hunnid proof flow, run and shoot pro
458 drop, playin' "Bullet Proof Soul"
Every few shows I just buy some new gold
Circle got smaller, everybody can't go
Downtown diamond district, jewelers like "Yo
Hussle, holla at me, I got Cubans on the low"
Flew to Cancun, smokin' Cubans on the boat
And docked at Tulum just to smoke, look
Listening to music at the Mayan Ruins
True devotion on the bluest ocean, cruisin'
My cultural influence even rival Lucien
I'm integrated vertically, y'all niggas blew it
They tell me, "Hussle, dumb it down, you might confuse 'em"
This ain't that weirdo rap you motherfuckers used to
Like the beginning of "Mean Streets"
I'm an urban legend, South Central in a certain section
Can't express how I curbed detectives
Guess it's, evidence of a divine presence
Blessings, help me out at times I seem reckless, F it
You got a L but got an E for effort, stretched him
Dropped him off in the Mojave desert, and left him
Ain't no answer to these trick questions
Money makin' Nip, straighten out my jewelry on my bitch dresser
Well known, flick up and jail pose
Smash champagne bottle from Rico's til' Teeth show
Whatever, nigga, playin' chess, not checkers, nigga
Thirty-eight special for you clever niggas
See bro, if you ain't live and die by the street code
Been through all these motions, up and down like a see-saw
I can never view you as my equal
Fuck I wanna hear your CD for?

(Whoa-oh) Like the beginning of "Mean Streets"
Like the beginning of "Mean Streets"

(Whoa-oh) Like the beginning of "Mean Streets"
Like the beginning of "Mean Streets"

(Whoa-oh) Like the beginning of "Mean Streets"
Like the beginning of "Mean Streets"

(We gotta make it) Like the beginning of "Mean Streets"

Yeah, look
I'm finna take it there, this time around I'ma make it clear
Spoke some things into the universe and they appeared
I say it's worth it, I won't say it's fair
Find your purpose or you wastin' air
Fuck it though, y'all niggas scared, eyes opened, I can see it clear
They don't make em bar none, they don't make 'em real
They don't make it where I'm from, they don't take it here
They ain't see in due time, I be makin' mil's
Bossed up in this game, I been makin' deals
Get your lawyer on the phone, we can make it real
I got checks and balance, I flex dramatic
Other fifty on my neck, just my reckless habit
Ain't no pussy on my rep, disrespect the savage
I make one phone call and the rest get handled
This just another front step with candles
Lil message from the set, "We accept your challenge"

Whoa-oh, whoa-oh, whoa-oh
Whoa, whoa
We gotta make it, yeah we gotta
We gotta make it, oh, we gotta make it
Ohh, ahh, ooh
We gotta make it, ohh
Victory Lap

"Ess Vee - Hustle"

Ess Vee
Hustle
4:00
La Bestia
Hustle
3:39
DC Breaks
Hustle
3:45
044 ROSE, TULIP 044
HUSTLE
1:29
Rocko
Hustle
4:54
Hustle
Hustles
4:27
Yelawolf feat. Paul Wall
Hustle
3:51
SneakBeatz
Hustle
1:31
Gosize
Hustle
4:12
BALLER
Hustle
2:43
Country
Hustle
5:53
Wrench
Hustle
3:31
Crissfizzy
HUSTLE
3:06
Q Da Fool
Hustle
1:24
Hustle
Grain Of Sand
3:47
FloridaBoiNe$$ feat. ShawnMilli
Hustle
3:22
Kage
Hustle
2:58
Tunng
Hustle
4:28
Gorilla Zoe feat. JC
Hustle
3:35
ZaZa Terazi feat. REP
Hustle
5:56
Enoxisnemies
Hustle
1:25
Kunneck
Hustle
4:40
Shawty Pimp
Hustle
2:48
L. A. Empire
Hustle
2:43
Melvin
Hustle
3:37
Tifa Chen
HUSTLE
3:12
BezzieDaGr8
Hustle
3:13
Luciano
Hustle
3:22
Tomppabeats
Hustle
1:02
Hustle
I Can Do It
3:31
Ice Cube
Supreme Hustle
4:22
Scare Don't Fear
Hustle
3:13
El Dor
Hustle
6:21
Tomppabeats feat. Ohwell
Hustle
1:02
Hustle
Make a Way
3:19
Youngbloodz
Hustle
4:25
ProfJam
Hustle
2:15
West
Hustle
3:48
King Kidd
Hustle
4:28
Praiz feat. Stonebwoy
Hustle
3:54
Billy Marchiafava
Hustle
1:36
KIN2
Hustle
2:44
Remix DJ
Hustle
3:33
Skrails
Hustle
4:26
Hairitage
Hustle
2:45
Black Smurf, O Billz
Hustle
2:38
Lucha
Hustle
2:22
Kovo
Hustle
3:45
SLVR
Hustle
3:17
ТвойКент
Hustle
2:16
Big Baby Tape feat. FEDUK
Hustle Tales (feat. FEDUK)
3:10
Lil Wayne
Hustle
0:53
P!nk
Hustle
2:55
Bobby Hustle
I'm a Hustler
3:38
Hustle Hard Flava
Hustle Hard Flava
3:44
TR Rockz feat. Freeze Papa, Amarockz, Basil lovely, VicoRalph
Hustle
4:12
ASEHEED, ASEHEED feat. kzeemy, kzeemy
Hustle.
4:00
Malboro feat. LNC
Hustle
3:14
Hoood
Hustle
2:41
Los feat. Dok2
HUSTLE
3:14
Malboro feat. LNC
Hustle
3:14
Hustle
Sunlight
4:27
ZaeHD & CEO
Hustle & Flow
1:32
KRIX
Hustle
3:18
General Grown
Hustle
3:52
Wiz Khalifa
Hustle
4:24
King Quatro
Hustle
2:51
Madison
Hustle
3:21
Malcone Hunned
Hustle
4:41
Big Baby Tape feat. FEDUK
Hustle Tales (feat. FEDUK)
3:10
Toreno
Hustle
1:34
$cream-Capone
Hustle
3:12
Gucci Mane
Hustle
4:45
Sundara Karma
Hustle
3:48
Портал является песенным поисковиком. Все доступные материалы представленны исключительно для ознакомления.